wtorek, 23 grudnia 2014

Wstęp i kilka słów wyjaśnień.

No hej!
Witam was już na stronie 3 tłumaczenia tego ff.
Jak czytacie to od początku to wiecie że opowiadaniem zajmowała się zawsze Bambi.
Od 7 rozdziału, cisza.
Potem od 8 do 15 zajmowały się nim takie 2 cudowne dziewczyny z tt.
Z całego serduszka w imieniu wszystkich...
DZIĘKUJEMY! 
Teraz ja, Kasia (@xosmgbxo) z Martyną (@xForever__Alone)
Postaram się dla was tłumaczyć ciąg dalszy bo DZIEJE SIĘ!
Mam nadzieję że spodoba wam się tłumaczenie bo ja przynajmniej jestem w tym nowa i nigdy tego nie robiłam so, good luck dla nas :D
Jeśli będziecie mieć jakikolwiek problem z tym tłumaczeniem bo coś nie tak, bo Bambi lepiej sobie radziła etc. to po prostu nie czytajcie bo nie stoimy przy was z siekierą i nie każe tego czytać, macie po angielsku, proszę bardzo :)
Co do tego w jakich odstępach czasu będą dodawane rozdziały. Teraz będzie przerwa ale to nic nie zmienia bo u mnie jest sytuacja jak przed wystawieniem ocen (klasa maturalna) więc nie częściej niż tydzień, na pewno nie, przepraszamy!
Jeśli macie jakieś pytanie to zapraszam na mojego tt lub Martyny, tyle :)

MIŁEGO CZYTANIA!

6 komentarzy:

  1. Mogły byś cię podać link do tłumaczenia od 8 do 15? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz podane w stronce "SPIS" jest link do momentu jak bambi tłumaczyła i jak były dwie poprzednie tłumaczki.

      Usuń
  2. Jezu jak ja się cieszę że to tłumaczycie w sumie to wiem co się wydarzy dalej ale to nie to samo co przeczytać całość jestem wdzięczna ze się zlitowalyscie nade mną i innymi czytelniczkami jesteście wielkie tak samo jak bambi i dziewczyny które tłumaczył od 8 do 15 rozdziału kocham was jesteście the best xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiecie jak bardzo się cieszę! Kocham was dziewczyny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. o jezu dzieki dzieki! i z gory mowie prosze nie przejmujcie sie glupimi hejtami, zawsze sa ludzie ktorzy to beda robic, nie zniecheccie sie :( love ya!!! <3

    OdpowiedzUsuń