niedziela, 14 czerwca 2015

WAŻNA NOTKA!

Hej, z tej strony Kasia.
Chciałam w tej notatce przedstawić wam kilka ważnych faktów. Zacznijmy od początku..

1. Założyłam tego bloga z Martyną, która z powodów prywatnych musiała to zostawić, a potem ja bo musiałam uczyć się do matury która się już zakończyła więc wróciłam ale zrobiłam kurs wychowawcy kolonijnego i wyjeżdżam więc wciąż nie będę miała czasu na to tłumaczenie.

2. Bloga zostawiam tłumaczkom które zastępowały nas do tej pory tutaj. Przyzwyczaiłyście się już do ich tłumaczenie i wgl więc to dobre wyjście, tym bardziej że robią to dobrze. Dodałam je jako administratorki więc nie ma żadnego problemu.

3. Wiem że wśród was zawrzało po przeczytaniu notatki pod ostatnim rozdziałem. To tłumaczenie chyba już do końca będzie "przeklęte". Chcę byście wiedzieli że wszystko jest okej. Dodałam je jako administratorki, uzgodniłyśmy że rozdział raz na tydzień to najlepsza opcja dla nich i dla was. Cała sytuacja jest już rozwiązana. Muszę jednak wyjaśnić dlaczego i skąd się wziął ten konflikt...

Możecie to zrzucić na niezgodność charakteru, ale zrobiło mi się przykro jak po jakiś 4 miesiącach kiedy się uczyłam do matury, przejrzałam bloga i zdałam sobie sprawę że w tym czasie kiedy mnie nie było na blogu spadła liczba odwiedzin chyba aż prawie o 50%  a komentarze których było kiedyś średnio 70-90 teraz gdy jest prawie 20 to jest dobrze. Byłam w szoku. Frostbite jest popularnym ff, po za tym z biegiem czasu coraz więcej ludzi dowiaduję się o tłumaczeniu więc ta liczba powinna rosnąć a nie maleć. Nie mam pojęcia dlaczego tak się działo. Na tt jest was ponad 230, tu obserwują nas 53 osoby a wyświetlenie rozdziału jest średnio 30-sto krotnie większe od komentarzy pod nim. WTF.

Nie chcę wymuszać na was każdy komentarz pod rodziałem, bo to nie o to chodzi. Zarówno ja z Martyną jak i teraz dziewczyny poświęcają swój czas na to tłumaczenie byście jak najszybciej mogli przeczytać kolejny rozdział. Trwa to kilka lub kilkanaście godzin a pozostawienie komentarza trwa z 5 sekund, więc... trochę szacunku dla czyjeś pracy.

To chyba tyle. Nie mam nic więcej do dodania. Teraz to nie jest już mój problem bo odchodzę ale i tak mnie szlag jasny trafia i mam ochotę coś rozwalić nawet jeśli nie ja tłumaczyłam rozdział to sama bym nie mogłam tak postąpić. Przeczytać, wyłączyć i mieć resztę w dupie.

Teraz chcemy się TYLKO zorientować ile was tu jest. PRAWDZIWA LICZBA was. Dlatego pod tym postem napiszcie komentarz. Może to być nawet tylko kropka, przecinek, cokolwiek chcecie. Jeśli jesteście zalogowani to ok, jeśli piszecie z anonima to błagam o user z tt żeby nie było że jedna osoba wstawia nagle z 10 komentarzy. Jeśli nie chcecie tego robić, to okej. Nie nalegam. To tyle.
Mimo wszystko było super tu być i dla was tłumaczyć. Dzięki za wszystko.

xoxo.


74 komentarze:

  1. Kocham was wszystkie skarby, i jest mi niezmiernie przykro, ze tak bardzo spadła liczba ludzi, którzy komentują. Sama prowadzę bloga i jest mi po prostu przykro jak pod najnowszym postem mam 10 komentow mniej niż pod starszym. Rozumiem tutaj wasz bulwers, bo jeżeli na poczatku faktycznie było pod 90 komentarzy a na dzień dzisiejszy jest ok. 15... Chyba nie trzeba nic dodawać. Zawsze staram się wnosić do komentarzy cos od siebie, żeby nie był pusty i żeby przyjemnie się go czytało. Chyba nic więcej nie mam do dodania, tak wiec...
    Trzymajcie się wszystkie ciepło, skarby i miłej niedzieli.
    Asia xx

    OdpowiedzUsuń
  2. . Wiec kropka. - @iniallercupcake

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem kreatywna jeśli chodzi o komentarze, lel @szemanko

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za tlumaczenie ja nie wiem co bym bez was zrobila @niallmadeit

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem, ale rzadko komentuje. Musicie wiecie że doceniam wasza pracę:)
    Byłam, jestem i będę:***
    Czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam i czekam zawsze z niecierpliwością na kolejny rozdział :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem i czytam każdy rozdział chociaż nie zawsze komentuję :( @liammyhusband

    OdpowiedzUsuń

  8. @truskawerka

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko komentuję, gdyż przyznaję się- zapominam o tym :(
    Mimo wszystko jestem i czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czytam;) nie mam tt / eliza

    OdpowiedzUsuń
  11. czytam i czekam na kolejne rozdziały :)
    nie mam tt.Wiki

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że jakoś się dogadałyście i dziękuję za to co zrobiłyście razem z Martyną, bo to dzięki Wam tłumaczenie znowu ruszyło. Naprawdę bardzo dziękuję i ściskam Was mocno :*
    A co do "nowych" tłumaczek to bardzo się cieszę, że jednak się nie żegnamy i dziękuję, że postanowiłyście tłumaczyć dalej xx
    Jeśli chodzi o komentarze to ja zawsze staram się coś napisać, ale jakoś nigdy się nie podpisywałam...
    doma17_PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam @1DNiallerek

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytam <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tu jestem i czekam na kolejne rozdziały ;) Codziennie sprawdzam czy pojawiło się coś nowego ;> Niestety nie mam tt ;x / Lidka.

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem z wami :D czekam na nowe rozdzialy :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. czytam @dameunicorn ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. czytam ❤❤ @hihoraan

    OdpowiedzUsuń
  19. X @kiss_stylesx

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytam, a komentuję tylko w wolnej chwili... Niestety, studia medyczne to nie liceum, zwłaszcza w czasie sesji :/
    Pzdr. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że wszystko sobie wyjaśniłyście. :) Dziękuję Wam za to, że poświęcacie swój wolny czas i tłumaczycie dla nas. x

    OdpowiedzUsuń
  22. @wika_piatek ❤️❤️❤️❤️ jestem i będę

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja czytam ale rzadko komentuje bo po prostu nie wiem co napisac, a nie bede pisac komentarza typu : ,, super rozdzial,, bo to glupie ale od teraz postaram sie zostawic po sobie chociaz kropke :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za tłumaczenie !♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytam ale nie mam tt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytam:) @MagicIno

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że to wszystko jest już uzgodnione miedzy wami i , ze wszystko będzie tak jak było; **
    Pozdrawiam@blanka1499

    OdpowiedzUsuń
  28. Najlepszy ff. Czytam i zawsze komentuje, tylko zazwyczaj z anonima. Dziękuję za waszą prace

    OdpowiedzUsuń
  29. Czytam, ale przez telefon nie chcą się dodawać komentarze. :/ dlatego nie komentuje.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie zawsze mam czas komentować ale zawsze jest z wami <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytam i staram się zawsze komentować :) nie mam tt. Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze czytam, ale nie jestem kreatywna co do komentarzy :D Ale doceniam meega i dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuje, że jednak zdecydowałyście sie na tłumaczenie co tydzień :)
    Doceniamy Waszą prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czytam i czekam na kolejne rozdziały ��☺ @louisowa_anka
    ��

    OdpowiedzUsuń
  35. opcja z rozdziałem na tydzień wydaje sie być sensowna, oby tylko to wszystko wypaliło a jeśli chodzi o spadające statystyki to chyba problem jest taki, że ludzie po prostu o FB zapomnieli, wcześniej było na jakiś czas dodawanie przerwane, ludzie zrezygnowali z czytania i zajęli sie czymś innym. teraz gdy to będzie częściej to ludzie wrócą. jestem tego pewna. //@zenzuhl

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest serduszko zamiast kropki ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam sie z Tobą w 100%-ach. Każdy powinien docenić prace dziewczyn które tak angażują się w tłumaczenie frostbite x /@luuvmyzaynxx

    OdpowiedzUsuń
  39. popieram Twoje zdanie na temat komentarzy, bo wtedy widać, że Twoja "praca" nie jest na marne, pozdrawiam i czekam na rozdział xx / @_Mrs_Styles_437

    OdpowiedzUsuń
  40. :) @Victoria_Cold

    OdpowiedzUsuń
  41. żyjemy xx @yoursfour

    OdpowiedzUsuń
  42. przecinek @kasia_one

    OdpowiedzUsuń
  43. jedno z moich ukochanych ff ♥ @yourparadisexx

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem, czytam, ale rzadko komentuje :/ Postaram się to zmienić :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Czytam każdy ale na telefonie i niewygodne jest dodawanie komentarzy xd @_sheeranhug_

    OdpowiedzUsuń
  46. czytam :) i kocham! PS: nie mam tt

    OdpowiedzUsuń
  47. Super że się dogadałyście ��

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem. Kocham Was za to, że tłumaczenie to opowiadanie i jestem wam naprawdę za to wdzięczna♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciesze sie ze po pierwszym tlumaczeniu znalazly sie osoby ktore zaczely tlumaczy, ale czasem juz sie w tym glubie, bo raz podawany jest taki link, za chwile ze juz oni nie tlumacza tylko kolejni. Teraz wy tlumaczycie i bardzo sie z tego ciesze, nie moge sie doczekac kolejnego rozdzialu xx @Daria_Officiall

    OdpowiedzUsuń
  50. Czuwam xd /wera

    OdpowiedzUsuń
  51. czytam <3 /nie mam tt;c

    OdpowiedzUsuń